Förkyld å trött..

En trött och förkyld Areyanna checkar in såhär på kvällskvisten. Jag är ledsen att jag ej haft mkt att säga eller uppdaterat som jag önskat. Jag har helt enkelt ej haft energi. Nu när semestern satte igång så sa min kropp ifrån att nu räcker det, nuu får det vae nog. 2 veckor har jag varit halvförkyld å dö trött. Nu har förkylningen brutit ut helt men får hoppas den släpper snart. Man kan inte bära hela världen på sina axlar och man kan inte hjälpa dem som ej vill ta emot. Men man kan vara ett redskap på vägen mot ökad insikt. Det är så mkt jag vill just nu så tankarna snurrar runt runt så jag får be dem stå still ett tag. Jag virvlar fram så fort annars så de här sista 2 veckornas ledighet på semestern ska jag försöka ta det lite lugnare å komma ikapp. Så att jag kan återgå till det jag älskar att göra annars och nå målen jag satt framför mig =) Förhoppningsvis starkare och piggare snart med full av ny inspiration=)



Blir sängen tidigt ikväll helt ok =)







2010-08-04 - 20:20:58 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Förkyld å trött..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: