Avslutar här...




Hej! Jag kommer nu att avsluta min blogg här på blogg.se. Jag känner inte längre att det är lika insprierande att blogga och tiden räcker ej till. Utan jag kommer troligen skriva vidare på min bok istället och ägna tiden åt mitt egna coaching företag + Skönhets och löshårsföretag + min vackra hund King + gymträning å vänner! Jag tackar er som följt mej och bloggen den här tiden! Det har varit superskojj! Vi kanske ses i framtiden vem vet! Jag kanske startar en ny blogg med nytt tema framöver vem vet=) Hör av er på mejlen om ni vill ha adress dit isåfall.  Ha det gott! Hejdå från mej å King!<3

mvh/ Areyanna<3

2010-08-18 - 13:14:02 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Avslutar här...

Postat av: Oumie http://oumiiie.blogg.se/

Ohhh vad fin han är!
2012-01-31 (14:02:35)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: