Full rulle inför flytt!


Hej! Hur har ni det?? Här är det full rulle iomed flytten till nya lägenheten på söndag å måndag=) Lovely! Kommer bli såå fint! Har massa kvar å packa dock + städning. På måndag kommer flyttfirman dock och flyttar allt i ett naffs och imorrn och på söndag har jag bokat städfirma som kommerhit och hjälper mig att städa klart=) Så idag kan jag ta det lungt bara. Haft lång dag på jobb å en tuff vecka med för lite vila å sömn, så uppdateringen är väll sådär här på bloggen just nu men efter flytt blir den bättre, dvs mån, tisdag=) I promise! Hann slänga i mig lite god samuraj sushi idag med=) Ha en fin kväll nu! Ska återgå till packningen!


2010-04-30 - 19:43:20 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Full rulle inför flytt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: