En trött Areyanna...


Pustar ut efter en fartfull dag å kväll + Natt. Helt undebar helg dock men jag är helt slut efter all träning, flyttstädning och packning å sortering av grejjer, roliga aktiviteter och massa skojj...

Idag är det tvätt som gäller för hela slanten dock medans hjärtat sover ut hemma i sängen;) Ska ta å packa färdigt med för vi flyttar ju nästa söndag å måndag;) Wonderful! Fantastic! Känns helt underbart! Det kommer bli sååå braaa å såååå fiiiint! Längtar LÄngtar längtar såååå! Wieeee!! Life is amazingly beautyful and fantastic ibland! Så att man knappt hinner ta in allt fantastiskt som händer omkring mig!

 Då kan det bästa vara att bara sätta sig ned, plantera sig i närmsta mysiga fotölj och bara vara ... precis så tänkte jag igår och planterade mig därför här;) HIhii wish me luck idag! Ha en super skön Söndag everyone!


2010-04-25 - 12:58:34 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på En trött Areyanna...

Postat av: Jasmin http://jaasmiiin.blogg.se/

Tack så mkt :), btw hur hittade du min blogg x)?
2010-04-25 (14:30:43)

Postat av: Strame Mika http://stramingene.blogg.no

hehehe pen dame! NOT!
2010-04-25 (22:15:54)

Postat av: Nina http://www.hittaflyttstadning.se/uppsala.php

Flytta med packning och flyttstädning m.m.

Det kan vara tungt. Fattar inte att du orkar med att träna också. Imponerande.



Närjag själv flyttade (till Uppsala) så anlitade jag en städfirma som fixade min flyttstädning. Det va riktigt skönt att slippa städningen.



Lycka till med flytten!!!!



/Nina
2011-04-10 (21:59:31)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: