Efter en lång...


Dag... Är det bästa som finns att krypa ned i ett varmt bad med lite lugn skön musik och bara njuta;) Så det har jag gjort just nu. Smörjt in mig med lyxig väldoftande lotion å tagit på mig morgonrocken å bara tar det lugnt. Det är exakt vad jag ska göra idag;) En lugn ta hand om mig själv eftermiddag å skön kväll. Vad ska ni göra?

2010-04-08 - 15:55:00 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Efter en lång...

Postat av: Frida http://somelines.blogg.se/

sv: Tack. Ja ämnet i sig är kul, eller rättare sagt var kul när man gick i 7-9 men nu under gymnasiet har svårighetsgraden höjts så pass mycket att det bara är jobbigt.



Nej nej, matte är kul!



Ha en bra dag! :)
2010-04-08 (16:07:48)

Postat av: Aleksia http://aleksia.devote.se

vad kul att höra att någon tycker samma som mig :)

ha en jättefin dag du med :)
2010-04-08 (16:16:50)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

sv; ohja det är det verkligen, jag älskar pepitamönster och hundtandsmönster :)

aaw, tack söta du! :)



ja det är dom verkligen! :) isadora gör lätt dom bästa läppglansen enligt mig :)



jaa visst är hon söt? :) hon heter liten ;D

jag var aldrig ner till elmia nå, blev lite knas mellan mig och vissa personer.. men men.

så kan det vara ibland, jag hoppas jag kommer ner nästa år istället :)

det är lugnt :) ingen fara. jag hoppas vi ses snart söta du :) jag saknar dig!

kramar
2010-04-08 (16:40:49)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: