Bissy BiSsYY days,,...


Jobb jobb jobb jobb är det massa denna vecka, idag fick jag sovmorgon dock då jag börja först 10.00. Men imorrn är det upp 05.00 igen å jobba till 16.00. Blir 10 timmars dagar hela veckan. Kanske kan jag få ledigt på lördag men annars blir det nog rätt fullt upp. Känner mej dötrött for the moment. Måste sätta igång med Detoxen snart så jag blir lite pigg! Har så många roliga projekt att ta tag i! Har haft lite otur med en förkylning som inte velat ge sig utan kommit tillbaka hela tiden men men det börjar ge sig nu=) Blir en lugn kväll å tidigt i säng idag dock känner jag. Ska mysa lite med hjärtat nu. Ha en fin kväll!


 

2010-04-05 - 17:30:11 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Bissy BiSsYY days,,...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: