Angel By My side cover^^


I love this song! Den här låten betyder så mkt för mig. Den står för så mkt som jag gått igenom och den passar så bra in i mitt liv.
Jag kan inte riktigt hitta rätt i slutet av låten dock men det får jag öva på senare=) Vid tillfälle=) Annars tycker jag inspelningen blev rätt bra för att vara gjort på YouTube, eller vad säger ni? Slutet kom visst inte med, dvs inte hela låten =( men men så kan det va.. det var bara dom sista verserna ändå;)

PS: STÄNG AV IPODMUSIKEN PÅ PAUSKNAPPEN LÄNGST NED I HJULET NÄR NI LYSSNAR SÅ HÖR NI BÄTTRE=) Går det inte så gå in på Youtube och sök på Angel By my side cover by Areyanna.<3


2010-04-29 - 10:38:58 Personligt | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Angel By My side cover^^

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Duktig du är! Heja dig, vilken vacker text! PUSSS
2010-04-30 (02:06:58)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: