Yeeey It´s friday?



Naaa vet inte om det känns så just? Man tappar kollen på dagarna när man inte jobbar, .. alla dagar känns lite trista? Naa nu ska vi inte vara sånna hahaha det blir vad man gör det till=) I know! Känner mig mera motiverad å happier i jobbsökandet nu när det finns lite jobb att söka! Yeey! Akassepapprena är överlämnade och nu väntar jag bara på att cheferna sköter sin del=) Tänker ta det lungt idag med, fixxa lite hemma. Rätt skönt å bara vara. Afterworken idag vet jag faktiskt inte om jag orkar? Bättre stanna hemma å mysa med mitt hjärta! Se vilken söt puff som stod å vänta på mig häromdagen hemma! Lovely! Thank you babe! Sååå sööööt!! Synd vi inte har nån liten hund som kan ligga på mysa där hihihi!! Ha en fin dag nu allafall everyone!<3<3<3

2009-09-18 - 11:45:13 Home/ Inredning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Yeeey It´s friday?

Postat av: M I M I http://mmmimi.blogg.se/

alltså den där rosa puffen var skitsöt!!
2009-09-18 (17:46:25)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: