Videblogg Tisdag 090908


Allt kom visst inte med?? Hmmm Dumma You tube!!=(=( Varför är det alltid såå??men men.. det viktigaste allafall* Överaskningen jag har till er än en sång" En cover jag jobba med lite igår=) Det jag spela in på datan gick dock inte att överföra till Youtube då det var fel format, så jag ger det ett nytt försök igen idag med deras videokamera, även om kvaliten blir sämre där* Så ge mig inte för hårda betyg på videokvaliten å det kassa ljudet hihihihi=) Ha en toppen tisdag nu!!

2009-09-08 - 10:50:23 Personligt | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Videblogg Tisdag 090908

Postat av: Ina =)

Du är fantastisk, hjärtat! Beundrar dej verkligen för din styrka! Dagar är rosa, dagar är grå men du visar otrolig styrka som jag verkligen beundrar!fast vi inte träffats så mycket nu det sista.du är varm, såå snäll, såå stark o helt underbar, förtjänar endast d bästa! =)du kan alltid prata med mej! så tänker jag på dej och hur du mår. jag finns alltid här för dej!!! ville bara säga att Love u, girl ! Tänker på dej saknar dej stor pusssss o kramar i massor!// Ina
2009-09-08 (21:20:18)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: