Pink Spa! Dead Tired!


Vet inte vad det är som gör mej så förbaskat trött hela tiden? Tror det är slitet på gymmet som gör det ... Har kännt mig yr de sista ggrna och kallsvettig, va nära på å svimma på gymmet häromdagen. Får nog ta det lite lugnare på Crosstrainern hehe, trampa ashårt i 50 min + körde tung styrka, .. trodde jag skulle spy så illa jag mådde efteråt, menmen kan bero på att jag bara hann slänga i mig ett par mackor den dagen=( Ibland känns det inte så kul å äta ensam hemma ... men men försöker ändå, å idag har det gått bra. Nu tränar jag varje dag 1-1½ timma, ofast 1½ timma då 1 timmas träning känns så lite. Kom hem å slängde mig i ett hot pink buble bath från härliga lush!! Dö trött! Nu ska kura ihop mej under filten i mysiga soffan framför Grey´s Anatomy premiären! Ha en fin kväll!!

2009-09-23 - 20:56:08 Love Yourself | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Pink Spa! Dead Tired!

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

du det låter inte så bra.Kanske har pressat din kropp förhårt.Äter du som du ska?

Jag brukar oxå få det så innan då jag träna lite hårdare men min kropp i sig är ju ganska känslig.Det är viktigt att lyssna på kroppen så man ej skadar sig.poosss
2009-09-24 (09:57:27)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: