Nytt nummer av Topphälsa!!Yeey!!



Känner att jag behöver en nystart nu! Bort med alla usla tjejtidningar som man bara får ångest av och ändå inte hinner läsa och in med lite nytt härlig hälsoläsning! Yeey!! Så jag kommer testa 3 nr av detta magasin som de hadde till ett pangpris av 59:-=) Rubrikerna på tidningen ser jätte lockande ut! - " Nystartsguide" perfekt för mej nu! Och hitta träningslusten + Ner i vikt Snabbt! Inte för att jag tror på att gå ned i vikt snabbt men ser ändå fram emot att läsa det här härliga masinet!! Yeeey! Vad prenumererar ni på för tidningar/ magasin? Vilken är eran favvo tidning? Eller är ni sånna här nätläsare, som hittar allt där??

2009-09-02 - 14:59:34 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Nytt nummer av Topphälsa!!Yeey!!

Postat av: Natasha http://natashaazarmi.devote.se

sv; åh tack så himla mycket, vad glad jag blir! det måste vara den bästa komplimangen jag någonsin fått :)



riktigt mysig blogg du har!
2009-09-02 (19:18:42)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: