Nu reser vi bort ett par dagar...


Så jag ska packa väskan så åker vi i em/ kväll mot Dalarna. Vi kommer bo hos min familj under rättegångsdagarna å senn efteråt några dagar. Söta Maui hämtar vi på vägen nu iem/ kväll<3 Tusen tack kära maddis! =) Så mysigt å tryggt å ha med honom han är mer än underbar den solstrålen!=) Det kommer bli en tuff och tung resa dock och flera långa jobbiga dagar där uppe, så jag vet inte om jag kommer orka blogga något.. Om inte så kommer vi resa tillbaka på lördag eller söndag å då ses vi då. Vi får se, jag packar med laptopen så får vi se. Bilder kommer senare allafall=) Nu ska jag börja packa å göra mig iordning å förbereda mig inför resan. Ha en fin dag allesammans! Å tack för alla värmande kommentarer! Take care så läng!

2009-09-30 - 12:58:19 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Nu reser vi bort ett par dagar...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: