Hyenas at the gym!



******
****

                   
Dom är för jävliga vissa receptionister verkligen at our GYM!! Att de kan med!! Jag skrattar så jag blir gaaalen!! Seriöst???? Hadde oturen att glömma mitt hänglås till gymskåpet igår, då min sambo ofta gör samma grejj å då fått låna ett lås så fundera jag såklart när den sura tanten i receptionen inte ville låna ut ett fast jag bad snällt? Hon sa att de inte gör det mer, ... ok sa jag, ringde sambon som ändå var hemma å påväg till gym å han tog med mitt lås. Men tror du inte han glömmer sitt eller inte hittar sitt då?? Jag blir asförbannad men säger inget utan säger "snällt" att vi kan låsa in alla grejjer i mitt skåp? Han tror han tappat sitt så han köper ett hos den sura tanten... i receptionen. Dom där tanterna ni vet som tror dom är lite bättre än alla andra och lite för mer och snoffsiga? Anyway vi tränar till slut efter 45 min försening.... Träningen gick skit bra! Efter ett lång 1½ timmes pass möter jag upp sambon min i receptionen. Sambon har köpt en proteindrink å står å snackar me receptionissterna...så jag luktar på hans drink då han säger att den är illa, .. Den nya smaken va svartvinbärs peckel eller nått. Anyway tjejen i kassan böjjer sig fram och säger
- Ursäkta men har du nått ärende här eller har du fått hjälp? I extra kaxig och otrevlig ton...
- Jag tittar på bitchen och säger lungt och ler samtidigt " Nee jag väntar här med min sambo"
- Ja ha!! säger bitchen och blir generad och drar ..
Ha!! Don´t mess with me and my man! For you can´t win anyway! Hi!! Det var sista gången jag tar sånn skit å är trevlig tillbaka! Nästa gång så kanske jag inte är så snäll tillbaka! Då åker mina Bitch klor med ut!! Men men vad tjänar det till? Ont föder ont? Nope så lågt går jag inte... Jag kan nöjja mig åt att skratta åt deras beklagliga beteende och gå hem hand i hand med mina kära sambo! Ha!! HIhihihihihihihihihi life is goood!!!

 

 

2009-09-09 - 09:44:03 Just 4 fun | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Hyenas at the gym!

Postat av: Anonym http://lurifixans.babyblogg.se

svarar lite sent .. du har en fin blogg iaf fast du inte är klar.Jo min pojkvän håller på mkt med sånt dära .. men har inte blivit av att fråga :DKanske gör det en dag.Hårfärgningen för mig har blivit ganska bra.Har lite jobb kvar på det.. men jag trivs iaf i det.Ha det så bra puss o kram Zia
2009-09-09 (12:38:28)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: