God dagens kära bloggen!


Sovmorgon till 10.00 idag! No shit! Daaah! Hurry hurry! Har ju AF besök hos wacko coachen idag! Ni vet coachmötet jag berätta för er om på AF innan! Hmm, what to say,jag har mer kunskap för det där jobbet än hon själv! Så det stämmer det ni läst i tidningarna att deras nya coach satsning bara är bluff! De har noll utbildning eller kunskap alls! Men men jag ger det en chans! Oavsett om det är för att det ska se bra ut i deras papper eller statistik det måste se bra ut i mine! Å hey jag försöker faktiskt få ett heltidsjobb! Så no more blajj idag ok coachen? Å hey jag har redan utbildning å arbetslivserfarenhet! Everything´s gonna be fine! Vi är många i samma båt nu! Ha en fin dag!!

2009-09-16 - 11:55:37 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på God dagens kära bloggen!

Postat av: yasmine modell och blivande mamma http://yasminegill.blogg.se/

tack..ush du får krya på dig, själv lagar jag lite mat nu.

Jag är i 7 månaden hehe kraaams
2009-09-16 (12:07:09)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: