Dumma visdomstand!!


                       
Ajjajajajajajajajaaaa aaaaaaaaaah va trött jag blir på den här dumma tanden som värker! Den har bestämt sig för att kika fram när det som minst passar sig! Vilket resulterat i irritation, huvudvärk och feber=( Daaah!! Jag blir galen!! Men men för att ta bort udden från allt det tråkiga så finns det ljusglimtar idag med! Jag har sökt mina 2 första jobb! Å det här är toppen jobb som jag verkligen känner för och skulle passa för både personligt å utbildnings å erfarenhetsmässigt!! Så det är ju skojj!! Akasse papprena har krånglat så jag dem har jag suttit med idag å igår, men men nu är bollen hos nån annan=) Håll tummarna att de skickar in allt rätt denna gång mina kära chefer=) Ha en fin dag!!

2009-09-17 - 14:41:39 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Dumma visdomstand!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: