BodyBalance* en besvikelse?


Men det här var inte riktigt något för mig. Kan bero på att instruktören va rätt mjäkig? och kass ?=( eller den illa valda musiken eller kanske mina ömma stela leder? Vet inte men hon sa att vi nya borde ge det både två å tre chanser innan man kommer in i det. Men naaa Yogan räcker nog för mej av denna typ av träning! Trodde tjejen som höll i det skulle va lite tuffare å inte så mjuk å mjäkig, det va så avtändande träningsmässigt med henns lilla pipiga röst så jag vet inte vad=( Body balance ska ju vara en blandning av både Yoga, Pilates och Thaichi... Snacka om besvikelse men men ..Beror kanske på vem som håller i det I guess?? Toppen för kroppen I know men det här känndes inte riktigt 100,...  Dessutom råka jag nog me komma med på kort till hemsidan i nån av de där hemska poserna=( hmm...Konstigt? Tjejen i chockrosa dvs jag medans alla andra var klädda i svart?? Kan man va mer tråkig i sina träningsklädval??Nån mer som testat Body Balance?? Efter passet blev det hem å fika med bejbi å dricka gott lösthe + ta fram dom goda fullkornsrutorna med philadelphia ost på + massa massa inlagd gurka=)=)=)=)=)=)+ tända ljust såklart=) Myyyys!! Kvällarna blir så mörka snabbt nu! Mysigt!!


 

2009-09-02 - 22:20:22 Kost&Träning | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på BodyBalance* en besvikelse?

Postat av: Classy http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Jo, men man blir liksom ganska dålig på att tänka på å dricka vatten på fyllan :P hehe...

Jo de e sant, hellre en hemmafest än krogen :) Slipper man alla dregg å jobbiga jävlar som man inte känner, även fast de kan va kul å få lite uppmärksamhet bland andra killar ;)

Kan va skönt att ta det lugnt ibland också :)



Jag har bara legat i feber ända sen i måndags :/ Men men... Vad har du haft för dig? :)



Puss
2009-09-03 (01:27:39)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

sv; jag måste vara duktig eftersom lämpet går ut i november nån gång. ah okej. jag trodde du hade körkort redan. du får ta tag i det snart då :)

jaa det är dumt som fan. men ska lägga i svarta slingor nu nån dag eftersom min sambo har svarta slingor i mikroringar, sen nästa månad så ska jag beställa oxblodsröd färg och ha såna slingor i istället. då blir det ju lite variation :)
2009-09-03 (10:27:49)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: