A new apartment!


Jag hatar verkligen den här lägenheten! Den är sååååå dum å sååå Tinyyy! 60kvm räcker inte alls för tvåå! Vet inte om det kvm det är fel på eller den dumma lägenhets planeringen? Både och troligen!! Det är allafall inget toppen område att bo på det här, det känns inte alls bra i hjärtat! Vi flytta hit som en nödlösning i februari från huset vi hyrde nära stan å stranden.Nödlösning som kostade mer än det gav. Nu bor vi iofs inte så mkt längre bort men vi trivs inte alls=(  Den här lägenheten gör oss inte annat än olyckliga,... Hmm....  Så nu blir det till att söka annat=) Å därmed basta! Att jag inte har fast jobb spelar såklart in men det här håller inte ändå.. Jag är ledsen men det går inte! Det gör så ont i hjärtat av att bo någonstanns där man absolut inte vill bo å där man absolut inte trivs=( Så nu lägger vi på ett kål å letar något nytt! Hyresmässigt klarar vi en lite dyrare hyra om så skulle vara fallet framöver. Jobbmässigt kommer det lösa sig och med detta med! Det är jag säker på! Boendet är såå viktigt för livskvaliten och måendet! Wish me luck! Bilden är tagen i vår gamla lägenhet som var allt om mer därtill! Där man kan snacka trivas!

2009-09-07 - 12:38:18 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på A new apartment!

Postat av: Isabelle http://justiza.bloggspace.se

Tråkigt att behöva känna så :( MEn ni kommer säkert hitta nåt bättre där ni kommer trivas snart
2009-09-07 (22:34:34)

Postat av: Mia http://miapiafias.blogg.se/

Jag tror inte att det är själva kvadraten som spelar roll här, utan hur lägenheten är planerad och vart den är placerad, som du skriver. Å visst är det viktigt att trivas där man bor. Lycka till efter sökandet efter en ny lägenhet.. helt plösligt så är den dr! Lovar! :)
2009-09-08 (09:06:42)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: