Wieee! Jag ska på jobbintervju!

Wiee!! Finally! Jag ska på min första jobbintervju! Yes!! Å det var det här jobbet min arbetsförmedlare 100% trodde jag skulle va perfekt för å jag med=)Men aldrig att jag trodde att en ansökan helt i Rosa skulle ta mig vidare till Intervju? But guess what? It did! Ååå jag måste ringa å tacka henne för tipsen! Såfort jag gjorde ansökan mer som mig som person så fixxa det sig! Precis när allt känndes kört så vänder det! Toppen! Tror även jag är en av de sista de intervjuar för den här tjänsten då ansökningstiden går ut på söndagen å de håller intervjuer löpande under tiden! Min intervju är inbokat till måndag!! Yeeey! Håll tummarna för mig!!

 

2009-10-23 - 13:06:04 Hearth things | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Wieee! Jag ska på jobbintervju!

Postat av: J O S E F I N E http://jjossues.blogg.se/

Sv; Tack så jätte mycket :) nej faktiskt inte, den är från bik bok :)



Ha en trevlig helg!
2009-10-23 (14:37:18)

Postat av: Lowan♥ http://fotopic.blogg.se/

Vad kul :D
2009-10-24 (10:55:34)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: