Test av Nya Marabou Sensation : " Yoghurt/ Raspberry"**


Igår kom älskligen hem med den här till mig=) Han tyckte jag behövde lite uppiggning=) Jag som inte är något chocklad monster blev glad ändå=) Den här chockladen såg lyxigt stor ut och lyxig å exclusiv! Bitarna är lite stora och otympliga men ack så goda! Den är lagom söt och inte sådär sliskig utan rätt fräsch=) För mig räckte det med en bit eller två så helt klart värt det=) Sedan att varje 25g innehåller 140kcal är väll ingen hemlis att chocklad är en energibomb? Har aldrig ätit en hel chockladkaka dock=) Har ni? Vilken är eran favorit? Min är nog Geisha eller chokkomint från Marabou=)

2009-10-16 - 11:20:48 Just 4 fun | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Test av Nya Marabou Sensation : " Yoghurt/ Raspberry"**

Postat av: Isabelle http://justiza.bloggspace.se

what?! Själv är jag en riktig chokladmissbrukare och en chokladkaka slinker ner utan problem! Får väl kalla det min last..
2009-10-18 (22:00:20)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: