Sminkborsten i Ensam mamma söker=)


Nån mer än jag som snappa upp att tjejerna i  Ensam mamma söker andvände den här mysiga borsten i flera avsnitt? Flera av dem andvänder den under ögona=)Vad är det för nått då? Å vart finns den å köpa?

Jo det är en härlig lystergivande foundationborsten från Yves- Rocher!=) Den kommer från Coleurs nature och kan beställas på deras hemsida! Å just nu har de 40% rabatt på den=) Jag tycker den ser helmysig ut! Vet inte om jag röstat för Yves- Rocher innan men det kanske är väl värt å pröva? Man behöver ju inte ha allt därifrån somsagt=)

"En innovativ borste med inbyggd foundation för smidig applicering.
Ger en transparent, perfekt finish som får din hy att lysa upp. (Källa Yves Rocher.se) 
 
-40% 

Pris: 186,00kr Normalpris 310,00kr
Flaska med pensel : 15 ml
Pris för 100 ml : 1 240,00kr

***Härlig smygreklam tjejer! Å tv 4:a=)***



 





 
2009-10-23 - 16:33:35 Makeup & Skönhetsvård | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Sminkborsten i Ensam mamma söker=)

Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ http://ligon.blogg.se/

aa det är jätt snyggt =) <3 ska vi följas via bloglovin? läs gärna mitt senaste inlägg om vad som hände i skolan idag! :O

kram
2009-10-23 (17:25:53)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

jag har faktiskt inte sett ett ända program denna gången;)

jag mena att det va sista dagen på jobb denna veckan;)jag ska va där till dec och sen får vi se vad som händer och fötter;)

vibbar är när man står på en platta så vibrera man som tusan.den hjälper mycket mot värken men samtidigt får man skonsam träning på köpet..hehe

jag hoppas du får en fin helg du med hjärtat=)

puss
2009-10-23 (17:54:49)

Postat av: Tuss http://michaelatusshaglind.blogg.se/

Den är verkligen praktisk och super fin, men frågan är hur hugieniskt det är. Foundation borstar och penslar ska man ju tvätta helst efter varje gång och puder nångång i veckan. och denna kan man ju inte tvätta och då samlas en massa bakterier.

(bitter kommentar :P haha)

men verkligen praktisk. 2in1 lixom ;)
2009-10-31 (16:49:42)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: