Nya Wrigleys Extra Liquid sugarfree**


Dom här har jag inte testat än men tidigare fyllda tuggummin har varit rätt ok, känns lite väl amerikanskt dock men vad är snart inte amerikanskt här hemma i sverigeland? Minns första gången jag var i USA å gick in på Wallmart en av deras stora varuhus där det fanns flera meter hyllmeter med konstiga tuggummin.

Jag stod där med stora ögon som ett fån och en ung man frågar mej vad jag letar efter. Jag skrattar å säger jag vet inte jag har ingen aning vart ligger de vanliga tugguminna?
 - Du är inte härifrån va? - Nope I´m from sweden säger jag å skrattar- Mannen tar ned en bunt tuggumin å rekommederar ett rött paket som tydligen ska vara over the top som jag bara måste testa.

Den hette Big Red å var tydligligen amerikas favorit med cinnamon i dvs cayennepeppar tror jag och inte kanel som jag först trodde hihihi. Så det bränner rätt rejält det där tuggummit + att deras tuggumin var platta å avlånga å inte lika söta å fräscha som våra extras! Så mina vänner där ber mig ofta skicka ned dessa goda extras till dem i den svenska versionen!=)

2009-10-16 - 11:28:47 Just 4 fun | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Nya Wrigleys Extra Liquid sugarfree**

Postat av: Viktbloggerskan http://www.metrobloggen.se/viktbloggen

Hej där! Cinnamon är ju kanel, har testat det tuggummit, mums :-)

Hoppas du får en underbar helg med mycket mys!
2009-10-16 (12:53:10)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: