Mysigt Ikea besök!


Efter hjärtat kommit hem från jobb idag åkte vi till A6 och tog mina efterlängtade ID-kort. De blev sådär men men de får duga. Fattar inte varför örat måste vara med dock? Men men allafall efteråt hann vi in en sväng på Ikea å käka på deras mysiga restaurang. Lax med jätte god potatis och broccoli Ragu blev det med ungsbakade grönsaker. Missa såklart å ta med mig kameran men det var supergott=) Senn hann jag shoppa med mig lite väldoftande värmeljus även=) Närmare bestämt 36 st *3 =?? ehh = 108st exakt<3<3<3 Som jag gått och längtat efter dessa! Jag är tokig i ljus! Wieee=) Förra året blev det deras vaniljljus som blev favoriten. Dom har fått in massa nya goda doftljus! So Check it out! De här är med god äppledoft=)

2009-10-27 - 18:38:45 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Mysigt Ikea besök!

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

jag älskar ikea :) jag och baby var där i lördags :) ha en fortsatt fin kväll sweetie! :) kramar
2009-10-27 (19:10:15)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: