Har bokat av limousinen idag å photoshoot=(



Hej! Har precis kommit hem från Gymmet! Känns helt underbart i kropp å själ! Simmningen i poolen 1 timme + 30 minuters intensiv crosstraining gjorde susen! Känner mej helt ny och fräsh å laddad till 100% med massa ny energi!! Yeeh!! Nått som inte känns lika kul är: Klump i magen! Limousinen ringde nyss som skulle hämtat mig å 3 vänner inför photoshooten jag vann tidigare!

Sorry att jag inte berättat om det tidigare,.. Kännde på mig att det inte skulle happend om man säger så. Inte just nu. Jag känner mig inte redo just nu för nått sånt men men,.. Anyway limousindrivern ringde nyss, han lät asgullig! Shit, tänk om jag missa värsta grejjen nu? Vem tackar nej till gratis limousin, fri champange å makeupartist + gratis photoshoot? Hmm, I did! Vet ni varför? För om det verkligen varit en vinst så tycker jag fotona borde varit gratis med, men de var de inte de kosta 995:- för 200 st tror jag eller om det va 100 st. 2 -3 timmar hadde det tagit. Kännde mej inte riktigt redo för nått sånt än heller, men men hey det kommer fler tillfällen=) Right? Ha en toppen lördag nu=)



2009-10-24 - 15:19:35 Glitter & Glamour | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Har bokat av limousinen idag å photoshoot=(


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: