AF besök + CV styling?


Hej! I förmiddags var jag på Af möte med min coach på Af. Vi gick igenom lite intervju tips och CV utformning å personligtbrev=). I det personliga brevet gäller det ju att vara lite kreativ, och det finns flera sätt att utforma det på för att göra det mer personligt=) Innan har jag mest andvänt färgade papper och stickers men nu idag fick jag tips på andra utformningar och kul grejjer så idag ska jag testa det=) Söta stickers är toppen till kuverten dock oavsett om det är till jobbansökningar, kort eller vanliga brev=) Dessa har jag hittat på olika små affärer å bokhandlar=)


2009-10-19 - 14:37:31 Inspiration | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på AF besök + CV styling?

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

det är inte alltid lätt att sticka ut ur mängden men dina tips är bra=)hur lätt är det att forma sitt "jag" på ett papper?jag har jätte svårt för det faktiskt.Jag hoppas snart du finner et jobb som du vill ha gomman.poss
2009-10-20 (10:06:57)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: