Wieeee!! Domen hans har kommit!! Yes!!


Yes! Domen för mannen som mördade min och våran kära mamma har kommit idag! Det blev livstids fängelse! Toppen! Det är det högsta man kan få för mord i sverige. Lågt egentligen, han borde få lida ännu mera. Men vi får vara glada ändå att han blev fälld för mord och inte dråp. Dråp är 5-7 år nått. Nya livstidsdomen är nog 20 år tror jag. Vet inte om den inträdit i kraft än ska kika på det. Men det här känns bra allafall! Han får sitt straff. För min del och syskonens känns det allafall bra att domen kommit + att han slapp rättspsykiatrisk vård. Jail time känns bättre. Nu kanske vi kan få lite mera ro och gå vidare allafall. Firar med lite godis! Å senn blir det jobb och fika.

 

2009-11-25 - 13:47:09 Personligt | (4) kommentarer | Trackbacks ()

4 kommentarer på Wieeee!! Domen hans har kommit!! Yes!!

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

tack olov för lite rättvisa i världen.



Jag använde den igår och redan efter första tvätte så blev min hy som porslin.Jag har faktiskt aldrig varit med om maken.Problemet är att jag brukar vara super känslig på nya produkter och brukar få lite finnar av det,ska bli spännande att se hur det blir efter ett par dagar;)



jag va så super blond som dig innnan och mitt hår klara inte av att "slinga/blondera" håret så ofta så jag börja lägga i chokladbruna slinger i.Dock så har jag bara verkningstiden ca 10min/15min.Det har tagit mig ett år att få den färgen jag har idag.Jag har chokladbrunt längst ner i nacken så blir färgen ljusare och ljusare och högst upp är några slingor honungsfärdagde.Dock så är det supersvårt att få det snyggt.Nu så har jag bara färgat min utväxt och då tar jag några slingor i hatten och blonderar men har tiden högst 10min!...wolla så är det kanon igen;)

kram kram
2009-11-25 (15:47:53)

Postat av: Sussi http://lavica.blogg.se/

Bra att det finns någon rättvisa här i världen! Nu vet iofs jag inte någonting om vad som har hänt, men jag hoppas att det känns lite lättare för dig och alla andra som drabbades av händelsen!
2009-11-25 (16:59:56)

Postat av: Mia ☆ http://www.thelifeofmia.se/

Skönt att rättvisa fortfarande kan skipas ibland i detta avlånga land! I mitt jobb ser man alltför ofta bad guys komma undan... Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag hoppas att ni kan få lite ro och tröst mitt i allt av domen :)



Kram! <3



2009-11-25 (20:49:24)

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

fan vad bra!

så glad för det.

kram sötnos
2009-11-26 (11:14:04)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: