Vad vore jag utan min Ipod??


Då var den här veckan avklarad på jobb! Toppen! Vilken härlig känsla! Känns helt underbart! Känns bättre å bättre på nya jobbet för var dag som går=) Jag lär mig mer och klarar de flesta momenten snabbare för varje gång!" Toppen!=) Världens bästa uppfinning!<3<3 Verkar som jag är uppskattad av de flesta på nya jobbet, av såväl arbetskamrater, min brukare å de andra ungdomarna i skolan. Fick en bamsekram igår av en av ungdomarna. =) Vet inte hur jag klarat de här långa resorna med buss fram å tillbaka tidigt tidigt utan min kära Ipod dock! Sånn tur att jag har den! Wonderful! Har laddat den full med massa härlig musik nu! Toppen! Blir nog en lung å rätt trist helg hemma med massa träning. Känner mig inte upplagd för vare sig utgång eller nån aktivitet. Kan va skönt å bara vara ibland. Väntar på beslut från domstolen ang mamma med, .. Så var grejj har sin tid=) Ha en toppen helg nu!

2009-11-20 - 15:33:02 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Vad vore jag utan min Ipod??


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: