Vad tycker ni om Uggs trenden egentligen??


Tidigare gillade jag inte alls dessa slitna fula dojjor som alla avdankade LA kändisar gick runt å skrota i... Men på senare dagar har jag börjat gilla dem mer och  mer, mest eftersom dom faktiskt är så gosigt varma å sköna, .. Men snygga? Vad tycker ni? Köper ni de billigare söta kopiorna eller de äkta??


2009-11-11 - 12:32:57 Just 4 fun | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Vad tycker ni om Uggs trenden egentligen??

Postat av: jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Hej gumman!



Jag köper dom äkta, förra året köpte jag ett par beiga o detta året ett par svarta, Har man väl köpt ett par e man ju fast, det mjuka fårpälsen formar sig efter dina fossingar, Dom blir kallare när det är varmt o varmare när det e kallt ja du fattar, sen är det rena himelriket att gå i så mjuka sköna skor speciellt nu på Hösten/vintern.. Men dom som har det mitt i sommaren förstår ja mig inte på. Bamsekram
2009-11-12 (17:21:25)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

jag älskar mina uggs, köpte ett par i.c.e på eurosko för 599kr. jag lever i stort sätt i mina uggs nu för tiden :) visst, det är väl inte världens snyggaste skor, men dom är så grymt sköna! :)



hoppas allt är bra med dig sweetie :) kraaamar <3
2009-11-18 (19:17:59)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

jag älskar mina uggs! jag lever i stort sätt i dom :)jag köpte ett par i.c.e från eurosko för 599kr :) visst dom är ju inte dom snyggaste skorna som finns, men dom är så grymt sköna :)



ha en fortsatt trevlig onsdagkväll sweetie :)

kramar!
2009-11-18 (19:27:13)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: