Shit vilka Tidiga morgnar!


Oh my Gooood säger jag bara!! Det här är helt INsANLY tidigt!!!! Att gå upp 04.30 är ingen lek kan jag säga! Inte när man är van att jobba heldygn å em/ kväll/natt/ förmiddag, å van å gå upp senare.

 Jag är nog mera en kvällsmänniska! Älskar å va uppe sent å vara kreativ å filura på massa nya ideer å projekt=) Slutade 15.00 idag så det är ju tidigt, men em går fort ändå då man är helt SLUT!! Jag känner mej helt slutkörd på bara 2 dagar! Hahaha! Mycket nytt! Men även väldigt givande! Fann en ny sida hos mej själv! Det känns inte bara som ett bakslag utan även roligt såklart!

Så även om jag jobbar som assistent nu så finns det inget som säger att jag inte kommer fortsätta jobba med behandlingsarbete framöver=) Det är ju min passion! Men det här är rätt kul det med! Att se barnen och ungdomarnas glädje för alla små saker är helt enormt! Man blir så glaaad! Då spelar det ingen roll hur tidigt man får gå upp=) Helt slut dock! Så idag efter jobb blir det soft hemma, ska försöka fixa undan disken, men att ta sig till gymmet? Tror inte det blir tal om det kära bloggisar, inte idag, .. men vi får se; ) Får se om sambon accepterar det hihihi! Ha en fortsatt fin dag!!

 

2009-11-10 - 15:54:48 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Shit vilka Tidiga morgnar!

Postat av: Mia http://www.thelifeofmia.se/

Vilken smaskig frukost! Blev riktigt hungrig nu :)



Ha en toppenonsdag, kram!
2009-11-11 (11:17:58)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: