Nu har jag tagit Vaccinet**


-->För svininfluensan! Vägt för å nackdelar med att ta det, och det är inget kul å ligga sjuk så länge=( Dessutom så jobbar jag ju med barn och ungdomar inom riskgruppen så det känns mer rätt att ta det än att avstå. Det känndes inte alls, sambon sa att nålen var 2½ cm å han trodde jag skulle ställa till en scen å börja lipa, men naa det är väll klart att jag inte gööör! Hihihi! Nu va det gjort allafall! Har hunnit lämna böckerna på bibblan idag som jag läst ut som va sista dagen=) Ätit underbar sushi, blivit dyblöt i regnet, tagit vaccinet och käkat en stor kexchoklad=) Hihi! Allt har gått bra på nya jobbet idag med=) Trots alla tidiga morgnar å sena kvällar så känns det kanon! Imorrn ska jag upp 04.30 dock så nu blir det strax bums i säng, så jag orkar upp! Återkommer med recension om hur det känns efter sprutan imorrn. Ha en fin kväll!

 

2009-11-18 - 19:25:54 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Nu har jag tagit Vaccinet**

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

Jag hoppas vaccinet. Jag är typ aldrig sjuk ändå :) Har min mors immunförsvar. En kraftig förkylning per år är mycket för mig. Hehe. Hoppas att du inte får några biverkningar nu då. puss
2009-11-19 (21:10:44)

Postat av: Isabelle http://justiza.bloggspace.se

Inga biverkningar då?? Kraam
2009-11-20 (11:10:19)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: