Komplimanger jag fått denna veckan:


  • - Bimbo ( Av en ca 17 årig kille som gick förbi mej påväg till matäffären.) Kännde mig inte alls träffad=)
    - Lucia- Av barnen på jobb + busschauffören! ( Fatta nångång att svarta höstkappor är trist å att det är vita som gäller med fluff å päls såklart ! Ge er nu! Jag är ingen lucia och har aldrig varit hihihi=)
    - Postiva kommentarer om min lila lackade handväska=)
    - Positiva kommentarer om mitt blonda hår,  --> Du ska absolut inte färga det mörkt..( Ok, good to know;))
    - Snygga strumpbyxor å leggins ( mihiiee det vet jag väll=))
    - Solstråle- På jobb när vi var på aktivitet
    - Älskling- Av hjärtat mitt
    - Retsticka- av hjärtat mitt
    - Sötnos - av en väninna
    - Den bästa av min älskling så klart!

    + att en främmande karl kom fram på bussen å smekte mej över kinden?? What´s up with that hihihi=)

2009-11-18 - 19:35:23 Just 4 fun | (4) kommentarer | Trackbacks ()

4 kommentarer på Komplimanger jag fått denna veckan:

Postat av: Mia http://www.thelifeofmia.se/

Kul med oväntade komplimanger :) Men den där karln på bussen kändes ju kanske lite läskig!



Kram <3
2009-11-19 (11:11:17)

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

onFocus="this.value=''; this.onfocus=null;">Push it Babe<3



Pälsjackor is the shit! Kolla min nya på min blogg! Hoppas de är snabba med leveransen. Jag avbeställde mina clipons för de var så sega med leveransen så jag hann ångra mig och dessutom är jag rädd att jag ska slita på mitt numera stabila hår... Det är första gången på sisådär 3 år som det har börjat bli bra igen.



massa kram!
2009-11-19 (21:04:49)

Postat av: Weronica http://www.foxypuma.blogg.no

Lite mysko med den sista, men ändå ganska gulligt. Man kan undra varför han fick lust att göra så? hihi.
2009-11-20 (00:43:27)

Postat av: Alexandra http://prinsessanalexandra.blogspot.com

Man skulle verkligen ge människor lite mer oväntade komplimanger :) Det skulle pigga upp!

2009-11-24 (18:26:51)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: