I just want somebody to ..


Love me...<3<3 Det här måste va den mest underbar låten som finns"! Kellie Pickler en favorit helt klart! Den påminner mig om varför jag jobbar med det jag gör- människor. Alla förtjänar att känna sig älskade och uppskattade oavsett. Det är därför jag gör det jag gör. För att sprida lite ljus å kärlek i den här världen som tyvärr saknar båda två på så många ställen. Det är så märkbart överallt ... Så många ensamma människor och barn och familjer som saknar det. Så många som behöver lite extra ljus. Vi fokuserar så mycket på fel grejjer med. Så mycket yta och egoism istället för kärlek. That´s what´s most important. Never forget that! ...

2009-11-20 - 15:38:34 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på I just want somebody to ..

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

Jag är brunhårig nu. =) Men vill inte visa mig i det... hehe.... iaf inte nu när det är så kort. Så de gamla bilderna duger.



2009-11-20 (18:41:07)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: