Hej å hejsan igen!


Förlåt att jag inte bloggat så mkt nu igår dvs inte alls igår=( Mådde lite sådär i kroppen, febern var kvar och kännde mig halvdöd sådär mest hela dagen. Så det blev myskdag/kväll hemma med sushi och favvomaten" Phad Thai Gong" Super gott! Det här tröttnar man aldrig på att käka! Åt det typ varje dag i Indien i en måndad=)

Stekta risnudlar + äggnudlar med stekt ägg, böngroddar och knapriga grönsaker med jordnötsås till=) Underbart gott! I know att jag sagt att vi ska äta ute mindre och hemma mera, men vissa dagar på helgen kan jag gå med på lite god takeaway;) Allafall när man är sjuk;) Right??=)


2009-11-02 - 10:34:42 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Hej å hejsan igen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: