Första heldagen på jobb**


Första dagen idag på jobb har gått toppen bra! Mycket nytt men det känns helt ok! Spännande å testa nått nytt! Känns lite skrämmande men så är det ju alltid när man börjar nytt jobb. Annat blir det om ett tag då jag kommit in i det mera=) Idag var jag med min brukare i skolan och hadde HK och utflyckt ut i det fina höstvädret=) Vi gick en runda runt en mysig sjö i stan=) Påvägen träffa vi på 2 söta jappe valpar=) Den här bilden är på maui dock men de var jätte söta=) Tack hjärtat för skjutsen till jobb idag=) Slapp gå upp 04.00 och gick upp 05.00 istället men imorrn blir det upp 04.25 iallafall=) Men men det ska nog gå;;;;;;;;;)


2009-11-09 - 15:56:46 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Första heldagen på jobb**

Postat av: Mia http://www.thelifeofmia.se/

Vilken söt bild :) Spännande med nytt jobb!



Kram <3
2009-11-10 (11:05:12)

Postat av: Alexandra http://prinsessanalexandra.blogspot.com

Jaha bor du i Jönköping?!! Jag bor i Kulltorp i Gnosjö kommun...7 mil bort så inte så långt :)

Åker ju till JPNG och shoppar ibland :)



/ Alex
2009-11-10 (12:59:46)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: