Dötrött...


Idag känns det att jag jobbat 75 tim förra veckan=/ Suck! Vad trött å seg jag var i em! Men jag kom upp 05.00 i hyffsat skick! Kännde mej nästan lite pigg=) Var halvaken innan klockan ringde dock då jag drömde att jag skulle upp tidigt i drömmen, så jag var beredd=) Gick lite smidigare så^¨

Idag sluta jag 14.30 på jobb men stupa i säng direkt 2½ timme. ZZZZZZZZzzzzzzznarrrrk!! Nice" Men inte så mkt piggare för det? Måste vara mörkret ute såhär tids med. Nån mer som känner av tröttheten? Älsklingen är på jobb, han har lovat ta med sej min favoritmat  Chicken Mamma hem ikväll^¨ Å imorrn ska jag på Kurs på dagen och senn jobba lite em/kväll å senn iväg på Spafest hos en väninna^^ Toppen! C-ya then! Ha en fin kväll!

 

2009-11-30 - 19:02:15 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Dötrött...

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

ja denna trötthet,det är inte kul att vara så trött hela tiden,men du är duktigt med att kämpa på.Det va ju inte så länge sen du börja jobba så det tar ett tag innan kroppen vänjer sig vid det oxå.

jag hoppas du får en fin dag idag.poss
2009-12-01 (10:56:56)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: