Wiiiiee ett kilo till ned!!



Yes!! Vågen hemma visar 1½ kilo till ned!! Yeey! Ett kilo i veckan måste väl gå? Kanske bara har haft tur nu, i böjan la man ju på sej muskler istället. Men nu börjar vikten eskalera nedåt!  Känner mej mkt lättare i kroppen och andra har sagt att det börjar synas! Guuu va kuuuuuuuuuuul!! Trivs inte i en tung kropp! Vill att min kropp ska matcha mitt inre och mitt lätta sinne! Inte tynga ned mej och sätta stop och hinder på vägen fram! Dessutom vill jag vara en bra förebild för ungdomarna jag jobbar med! Kommentarer som: Va fin du e i jeans det har jag inte sett dig i på jätte länge! Säger endel! Hihihihi!! Nee nu kör jag på det här! Bättre kost på regelbundna tider och massa massa härlig motion!! Längtar ihjäl mej tills träningen ikväll!! Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee=)

2009-05-08 - 12:08:13 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Wiiiiee ett kilo till ned!!

Postat av: Elina http://www.ensvenskblondin.se

Duktigt jobbat tjejen! Keep up the good work!!! ;) Pusssssssssss
2009-05-08 (14:43:47)

Postat av: Isabelle http://justiza.bloggspace.se

Bra jobbat!:)
2009-05-10 (08:39:40)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: