White tunnel*



Ååå ja jag vet att man inte ska gå igenom här på kvällen eller natten, men den ser faktiskt helt oskyldig å mesig ut i sin vita färg* Tidigare var den smyckad med massa vacker och mindre vacker Graffitkonst längst med dom mörka väggarna som nu gapar vita och tomma. Men jag kom hem ok!=) Man ska inte utmana ödet I know! Men ibland gör man det ändå! Nått så dumdristigt egentligen! För när man blivit lite rund om fötterna känns sånna saker helt som en bagatell och man känner sig invinsible, å klarar sig but next time vet man inte så jag tänker inte push my luck igen kan jag säga*=) Be Carefull out there!! Å jag med!!


!

2009-05-21 - 12:15:50 Tänkvärt | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på White tunnel*

Postat av: hbgtjej

Den tunneln hade jag nog inte gått igenom ens på dagen ensam. Var rädd om dig
2009-05-22 (18:34:09)

Postat av: Afrobelita http://afrobelita.blogg.se/

Å guuud vad läskigt! Skönt att du klara dig men var försiktig tjejen!=)
2009-05-23 (10:46:13)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: