The Bed utan nossis!


 Bild på vårat halvfärdiga sovrum!  Tonerna går i lila å rosa! Snacka om underbar sambo som tilllåtit mej inreda sovrummet i lila<3<3<3 Love love love you!!! <3Måste snart sätta fart å göra färdigt!! Blir något jobbigt att borra i betongen det är är därför det inte blivit färdigt än, men men hadde gärna gjort det själv om jag kunnat men  :been There done that! Gick faktisk inte! Vissa saker får man erkänna att det manliga könet kan bättre helt enkelt!! Så ska be min kära älskling om hjälp!
Den vänstra sidan e min, sambon har bara lånat ett par av mina lakan på den högra sidan =) Sött av honom=)

2009-05-10 - 14:05:03 Home/ Inredning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på The Bed utan nossis!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: