Sunshine day!



Sååå härligt att va ledig så här många dagar i rad! Helt ensam hemma med! Toppen! Känner verkligen hur mina batterier laddas inuti kroppen av solen och all egentid! Äntligen har jag hunnit läsa, bada, träffa the girlies, städa, diska, ta hand om min sambo och mig själv, ta hand om vårat hem och våra nära och kära + aktivera mig på gymmet å äta nyttigt å regelbundet + sova ut å vila! + sälja lite på tradera=) Toppen!!! Hadde inte kunnat komma vid ett bättre tillfälle! Känns helt okej att jobba helgen nu efter de här härliga lediga sköna soliga underbara dagarna! Jag känner mej jätte nöjd med min prestation! Fick den frågan av min chef här i veckan hon fråga alla: Då sa jag nej just den dagen som så ofta annars känner jag mig oftast inte nöjd utan jag vill mer, jag vill komma längre, jag vill räcka till mer, jag önskar att jag hadde hunnit mer, varit lite bättre ,.... Trots att mitt resultat och jobb ofta är mer än bra och godkänt mer i överkant! Men men den här veckan har jag varvat ned och även om det varit tufft att göra mindre än samvetet sagt till mej så va det precis lagom! Jag kan finally säga att jag hunnit det jag planerat denna veckan och förra veckan! Och ja jag känner mej nöjd!! Fyyy va skööööööönt!!! Time to get this wednesday rolling!! Ha en fin dag nu sunshines därute!!! Caus I will hihihihihihi=)



2009-05-12 - 10:31:35 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Sunshine day!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: