Nya förvärv i bokhyllan!




Åååå vad jag älskar att läsa!! Känner att det är såå trist att jag inte hunnit det den sista tiden nu!! Så nu har jag beställt hem 2 nya böcker! En bok om kost och hälsa av Kristina Andersson/ Fitnessbolaget och en bok från Louise Blair med allt om GI! Känner att jag måste ta tag i dom sista bitarna med min hälsa och övervikt! Nu eller aldrig nu gäller det! Now is the right time!!=) Har kommit jätte långt redan och jag tänker forsätta såhär fram i rätt riktning mot mitt mål! Jag vill bygga upp min kropp och min rygg så att jag inte behöver operera mig igen! + gå ned dom sista fettkilona & må bra! För en bättre hälsa och mer innehålls livstil med massa mer energi!  Min mage har alltid krånglat till och från sedan ryggen min pajja för 5 år sedan då jag gick på stark medicin. Men idag är jag tablettfri & Smärtfri och ett antal kilo lättare! De sista pusselbitarna ska gå att sätta dit de med!! Nu kör vi! Vem är på? You can count me in! Helt klart!


2009-05-07 - 16:28:02 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Nya förvärv i bokhyllan!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: