Njuta!!





<3<3<3Just kommit hem från jobb + storhandling med älskling<3<3<3 Dötrött!
Nu ska jag sätta mig ned och njuta lite av denna underbara delikatess tallrik! & sedan ska jag lägga mej å läsa lite=) Men först kvällsmat! Massa god färskost , jordgubbar, söta tomater och rosesallad och underbar Hommous!<3<3<3
Till det nypressad Äppeljuice<3<3<3 Sussar nog gott senn inatt med alla ärenden klara + mätt i magen=)Startar helgen med lite njutning!! Ledig somsagt imorrn å då blir det marknad med söta Lii! ***Längar***Å efter det middag med våra respektive + nattmys i stan med tivolit å kvällsöppnabutiker + massa konserter å helt lovely musik!!!
Å på lördag lunchar jag å sambon med ubersöta L och hennes M!! lovlovelove<3<3<3 + Fixa å dona färdigt i sovrummet<3<3<3Längtar tills jag ska hämta ut mina änglavingar imorrn med!!
****Life is pretty F**king G*R*E*A*T***

2009-05-28 - 21:11:33 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Njuta!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: