Just me ingen smickrande bild



Blev inte många fina kort på mej igår då tiden inte räckte till! Ingen smickrande bild på mej med både skärp och försmå strumpbyxor som skär in i midjag när man sitter,....,men men kul hadde vi allfall!  hmmmm men men den kan jag bjuda på ändå=)Tog längre tid än väntat att bada och styla sig igår! Färga utväxten tog sin lilla tid! Men rätt okej blev det=) Det gula tonerna försvinner med några ggr me silverschampot=) Men men till slut kom jag äntligen iväg till I. Blev en rosa lolita klänning,  silvrig britney bag , Snyggt gudinna midjeskärp och ljus metallic makeup =) Synd ni inte får se en finare bild, men någon( inte jag )råka av misstag tappa kameran i golvet, så vi hann inte ta nån snygg bild på den, men men another time bejbi! Min söta underbara sambo har pillat me den nu så att den funkar någotsådär nu allfall=)=)=)=) Tusen tack älskling! Vad vore jag utan dej?? Taaaaaaaaaaaaaaack!!!


2009-05-02 - 17:40:27 Just 4 fun | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Just me ingen smickrande bild


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: