Igår på gymmet..




Trodde jag skulle bli galen!! Kännde verkligen för att maxa träningspulsen å träna ashårt! Arg som ett bi!!! Why ?? Orkar inte ens kommentera det, frågan är vem som inte blivit lite crazy av sånn stress?? Anyway vi kom iväg tillslut jag å sambon till gymmet rätt sent pga hans jobb intervju. Way the go Honey !!=D Väl där kännde jag mig omringad och trängd av alla svettiga karlar å killar som stirra på mej! Hallå jag tränar här jag med sluta gloooooo! Fick panik på dem, så fort jag bytte maskin följde dom efter mej som en svärm av bin!! What a fuck??? Öhhh?? Leave me be!! Men men lyckades ignorera dem och köra min grejj trots deras stirrande störningsmoment! Tack vare toppen musik och mina fina nya hörlurar!! Glömde dock ipodhållaren/bandet så jag fick stoppa ned den innanför bh:n hihihi. Men men jag ska inte klaga, för det här var första gången och ända gången jag kännt mej såhär utstirrad som tjej på det här gymmet. Men men vissa har inte bättre för sig verkar det som! Jag är allafall oftast helt inne i mitt race när jag tränar å har knappt utrymme för någonting alls än min träning så låt det få vara så, ok?? Hur ska jag annars nå mitt mål hadde ni trott??Atlantis är ett toppen ställe att träna på allafall! Getting closer and closer to my goal! Igår känndes 8 kg vikterna på de fria hantlarna till och med för lätta. Men ska inte öka så jag får sånna där bifftjejmuskler utan köra fler reps. Och ett tips killar: Stirrar tjejen på gymmet tillbaka asförbannat på er när ni sneglar ditåt så betyder det inte att hon är intresserad utan tvärtom!!! Ser det ut som hon skulle vilja ge sig på dej??? Then you better get out of her way!!!

2009-05-12 - 11:03:02 Kost&Träning | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Igår på gymmet..

Postat av: sarah http://sarahsglitter.blogg.se/

Åh värsta mysiga! :) .

Jag ska strax upp på stan o möta några kompisar :) Sen blir det o vara barnvat resten av dagen typ ..



Kramar!
2009-05-12 (11:12:47)

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Ja visst är det jobbigt med såna killar?



Vad duktig du är som kämpar så hårt! Verkligen! Det är bara att köra på, du når ditt mål om du bestämmer dig för det! ;)



Pusspussssssssssssss
2009-05-12 (12:21:58)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: