I feel like dancing!!



Härligt att vakna av att solen smeker mitt ansikte! Sambon gick till jobbet tidigt tidigt imorse 06.40, halvvaket svara jag ja på att låta hans shaker va & ta min egen idag. Brukar ta hans av misstag? Den e bättre? Hallåå!!Jag mena inget illa, den låg närmast å jag hadde himla bråttom iförrgår till jobb! Sorry Honey! You´re my superstar! I love you moore than anything! Tog  min egen idag!! Yeeey vilken härlig dag !  Fick ett sånt fint sms av älskling igår! Ledig nu en vecka nästan, om man inte räknar in personalmötet nästa vecka 2 tim + hela helgen jag jobbar =( Men men va länge senn jag jobba en hel helg så det är lungt, nästan allafall. Blir det någonsin helt ok att jobba en hel helg nonstop, dygnet runt? Jo säger ni, om man fick va ledig som mej en vecka innan??I don´t know dags å sätta fart idag!  Frukost idag intogs 08.30 & bestod som alltid av min dagliga dos dietshake jordgubb och 8 Cashewnötter. Orka äta mera? Mår illa då ...nope det måste räcka! Funkar för mej! Äter ni till frukost?? Ha en toppen dag!!


2009-05-08 - 09:37:06 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på I feel like dancing!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: