Hej hopp!


Hej! Nu e jag tillbax efter ett till jobbpass dygn=) Härligt ! Snart är det helg =) Wieeee=) Längtar!!! Längtat efter er med och bloggen! + Längtar till gymmet=) Sitter och beundrar mina fina skor jag köpte för nån månad senn=) Försöker fundera ut en bra lösning så att de passar mina små pygme fötter=) Funderar på halvsula eller vristrem som lösning=) Jag vet att ni som jag älskar skor så här kommer en bild på mina underbara Barbieskor från Usa=)<3<3<3<3<3 Puss så länge! Måste iväg på  några ärenden men återkommer snart!

2009-05-20 - 16:32:28 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Hej hopp!

Postat av: Åsa http://www.wallmans.bloggspace.se

Där är dom där awesome benen igen!! sotis
2009-05-20 (16:39:49)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: