Happy Happy dance day!







Äntligen hemma från jobb!! Känner mej så oerhört välsignad idag! Mors dag närmar sig och jag känner mig för en gångs skull jätte glad för min mamma! Trots att saker och ting kan bli problematiska och ofta inte blir exakt som man tänkt sig så finns det alltid lösningar på det mesta!! Sååå skönt!! Och att livet går vidare!  Mitt liv har många gånger varit långt ifrån perfekt men jag har haft turen att ha två mammor! Wiieee=) Happy Dance! Don´t know why jag inte sett det så tidigare =) Solen skiner idag med!! Å jag är ledig resten av dagen å mesta av dagen imorrn!  Och jag har köpt ett jätte fint kort till min kära mamma på morsdag + att jag hitta den här vackra sången! Av David Choi=)Det säger väll allt=) Toppen! Nu ska jag ta tag i strykningen här hemma med mitt fina rosa strykjärn och fixxa lite här hemma å bara slappa senn!! Wiieee!!! Ikväll blir det tuff hård gymträning som gäller dock!! Ha en toppen dag!!
2009-05-26 - 11:08:48 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Happy Happy dance day!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: