Fräknar? Love them or hate them?

Jag har då aldrig gillat mina fräknar hihihi. Har ni fräknar med i ansiktet? Tur att dom inte syns så mkt men men kan ju bero på solariehuden med?! Nästa gång kommer jag lägga ditt en handduk i ansiktet som skydd! Gymträningen gick bra igår, lite segt men helt ok. Både jag å sambon kännde oss färdiga redan efter 1 tim.Har inte hänt på evigheter men det känndes helt ok! Man ska lyssna på kroppen! I helgen tar jag mino träningsvilodagar! Imorse vakna jag av en mardröm den var rätt kul dock! För jag och min sambo spelade rätt roliga roller! Inte nått porrigt utan mer en actiondröm och inte sån snuskaction hihihihi utan spännande! Vi skulle rädda några nycklar och jag gömde dem på väl tänkt ställe! Å vi klarade oss! Jagade av en massa galna huliganer i ett stort slott! Toppen för i drömmen hadde jag superkrafter likt Angelina Jolie i Tombraider! Wihoooo!

2009-05-14 - 09:56:05 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Fräknar? Love them or hate them?

Postat av: Åsa http://www.wallmans.bloggspace.se

Jag ÄLSKAR mina fräknar!!!!!! :-)
2009-05-14 (18:51:00)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: