Äntligen hemma=)




Hjälp vilken plågande skallebank / huvudvärk jag har idag!! Började igår på jobbet! Gick hela jobbdagen igår med skallebank  å hela jobbdagen idag!! =( Tur jag gick av mitt pass vid lunch!! Men men haft två toppendagar på jobb ändå! Älskar verkligen mitt jobb! Samtidigt som man går dit mindre optimistisk ibland eller därifrån mindre happy vissa dar, ... Så är det det bästa jag någonsin gjort! Nästan, Jobbmässigt allafall=) Det är så fruktansvärt kul att jobba med barn och unga! Som idag, då man får se frukten av det man sått/gjort=) Att bara få ett leende av en av dessa ungdomar gör att det är värt allt! Allt slit och allt jobb!! För gudarna ska veta att det här inte är lätt! Jag ber ofta på mina bara knän att någon högre makt ska assistera mig och guida mej igenom ibland!! Men jag gör mitt bästa och jag vet att det gör skillnad, även om det gör lite skillnad i vissa fall så gör det nått för någon! Någon som behöver det mer än allt! När man märker att någon uppskattar det man gör och suger i sig exakt allt det du säger,.... Då ler hela hjärtat inuti ( Händer dock inte alltid hehehe men då å då=)). När någon längtar efter att just du ska komma in i deras liv och göra en förändring, om än så liten eller stor så en förändring till det bättre just för dom!!  Och när de låter dej hjälpa dem & vågar ta emot din hand=)Toppen säger jag bara! Fantastiskt! Så nu känner jag mej helt slut(huvudvärken), ska lägga mej en stund och vila å senn återkommer jag ikväll eller då huvudvärken släppt=) Ha en fortsatt toppen dag!! / Areyanna<3


2009-05-07 - 14:26:51 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Äntligen hemma=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: