All Set to go!



Jahapp då var den veckan över!! Härligt eller? Not for me som ska jobba men naaa det känns rätt ok ändå!Jag känner mej ready nu, har laddat väskan med massa bra tidningar å böcker + sovmask, å alla skönhetsprodukter, träningsgrejjer å massa sköna kläder =) + Min favvo pyjamas såklart! + Tagit ett långt varmt skönt avslappnade bad! Så nu bär det iväg snart! Jobbar Nonstop heldygn utan rast från klockan 15 idag till 13.00 på söndag. Får se om jag hinner flika in nått inlägg från jobb, men det brukar bli så trista inlägg då jag inte kan föra in bilder där=( Men men vi ses ju snart igen! Det är ju inte som om himmlen ramlat ned eller så=) Händer hos er i helgen då?? Kramar så länge!! Ha en toppen helg!!! C- ya! På återseende!!

2009-05-15 - 12:50:42 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på All Set to go!

Postat av: alec http://alecstar.blogg.se/

:) japp jag kommer vara hysterisk snygg :) haha



lycka till med jobbet gumman..<3
2009-05-15 (13:00:29)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: