Sunshine day! YeeY!!


 



Hej! Nu har jag just vaknat ! Härliigt med sovmorgon! WIee! Ledig idag! Så idag tänker jag packa strand väskan å åka å lägga mej vid stranden här intill!! Solen skiner och allt känns toppen!!  Länge sedan jag unnade mej en dag ute utan krav och måsten! Så det ska bli skönt! I think!!* Or?? Testa om jag klarar av det alllafll! Ta med mej massa böcker å tidningar med å en stor skön filt!! + lite gott mellis=)+ min svarta bikini* Ska bara hoppa in i duschen först!! Ha en topppen skön dag nu!!! Kraaaaaaaaaaam!

2009-06-02 - 09:26:21 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Sunshine day! YeeY!!

Postat av: Beauty by Tanci http://beautybytanci.blogg.se/

Hej hej! :) Mina håller i sig ganska bra! Det viktigaste för mig är att använda rikligt med hårspray och att låta lockarna svalna helt innan jag börjar pilla me dem !
2009-06-02 (09:54:22)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: