Spa favoriter! Elisabeth Arden!*



Om de skulle finnas 3 favoriter i badrumshyllan som jag absolut skulle rekommendera er så är det Elisabeth Ardens Green The Energizing serie!! Det doftar så ofantligt gott!! Häromdagen var det nån på gymmet som hadde den med=) Sååå gott!! Påminner lite om en duschcreme min sambo älskade med grönt the som inte säljs längre* Så jag misstänker att jag långt ifrån kommer va ensam om att älska dessa!!
Tog just ett hett långt bad och la nya inpackningen + badskum Å schampoo från Elisabeth Arden!! Smörjt in mej med hennes underbara lotion i samma serie med honungsdroppar i =)Doftar ljuvligt hela jag!!<3<3=)
 Känner mej sådär avslappnat lugn och fräsh! Tänk mycket idag, för nästa vecka går min fasta visstidsanställning ut, jag kommer då jobba timmar igen i brist på ungdomar på jobb, finns bara en där på sommaren,=(Har inte hittat något annat som passar mig, blir till att anmäla sig på AF igen och leta nytt troligen. Får se i höst om jag blir återanställd ifall det finns fler placerade ungdomar=) För jag älskar mitt jobb!! Finns mycket annat jag kan tänka mig att göra med framöver men vi får se,det brukar alltid lösa sig! Ha en toppen dag nu!!



2009-06-05 - 10:58:48 Makeup & Skönhetsvård | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Spa favoriter! Elisabeth Arden!*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: